2. oktober 2010

Bilderas fra jenterommet

I kveld kommer et bilderas fra jenterommet.



Her er det, som ellers i huset, blanding av gammelt, arvet og nytt.




Bokser fra Blafre og min gamle Keypers.


Jeg har brukt hyller fra Ikea som en slags skillevegg, slik at det ble en krok til pulten, og hyllene kan nå brukes fra begge sider. Bordet er hentet inn fra uthuset og stolen er kjøpt på auksjon for noen år siden. De er begge litt lavere enn normalt, så de passer godt sammen. Planen er å trekke bordplata med en søt voksduk; både fordi rommets eier ikke forstår hvorfor jeg "bare må ha gamle ting", som hun sier, og jeg ikke vil male dette bordet.


Vimplene har jeg sydd, og boksene er laget av tomme Pringles-bokser.
Den lille røde kofferten hadde jeg da jeg var liten.




Det var en gang...
Det er lenge siden disse skoene passet, men de var så tøffe at jeg ikke har lyst til å kvitte meg med de. De er i stedet hengt opp til pynt. Hun likte de også godt selv, så det ligger også gode minner i de!

Klem fra




4 kommentarer:

  1. Hei hei:) Takk for koselig kommentar:)Skal legge meg som følger når innstillingene på datan her er fiksa;) Superfin blogg:)

    Fargen på hesten og senga er Pirat fra Jotun Sens:)

    Ha en fin kveld:)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Her manglet det ikke noe. Masse fine leker og møbler. Kjempefint å blande nytt og gammelt:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott barnerom,takker og bukker for dine råd og tips.Har du koden til den rosa fargen på veggen,Madelen har mast lenge om rosa på en vegg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!