7. oktober 2010

En titt inn på lillebrors rom


I dag vil jeg vise noen bilder fra Lyder sitt rom. 
Det ha tatt tid å få rommet ferdig -noe det ikke er enda... (Men lillebror ønsker uansett helst å bruke tid på storesøsknenes rom, for der er det fullt av spennende småting...) Jeg har planer om å få orndet rommet helt ferdig i løpet av høstferien..


På en bokhylle/reol fra bruktbutikken står yndlings-bildet mitt, sammen med noen av favoritt-lekene til lillebror. Bildet er fra pappa'n i huset var liten; og er bare så søtt!


Koffertene er arvet; Molly-kofferten har han arvet fra storesøster  og den røde hadde jeg da jeg var liten (storesøster har en som er mindre på sitt rom. Mauren fra Brio fikk han til ett-års-dagen sin.




Lær-og-gå-vognen ble først populær etter at han hadde lært å gå, men nå får "venner" og andre leker gjerne kjørt seg en runde! Nattbordet er også kjøpt på bruktbutikken i byen. Det har kun fått en grundig vask - liker både fargen og slitasjen veldig godt!


Klesskapet er fra jenterommet mitt da jeg bodde hjemme. Det har nå blitt malt hvitt og fått nye knotter. Jeg fjernet også "topppynten" på skapet, og synes det er mye finere uten den. Nå er det mulig å ha  kasser og esker på toppen av skapet. 

Vimplene skal få 
en annen plass når rommet gjøres helt ferdig!
Og kanskje skal sprinkelsengen byttes ut igjen ;)

Ønsker dere en strålende høstdag!

Klem fra



1 kommentar:

  1. Så fint det ble... Moro med gjenbruk fra vår egen barndom synes jeg.

    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!