18. desember 2010

Populære kalendergaver


I år har jeg erfart at "gjøre-gavene" i kalenderen har vært de mest populære. Forrige lørdag var kalendergaven peppekakebaking, og reaksjonen fra 5-åringen var et høyt og tydelig "YES!"! Da gaven var ost og kjeks til kveldsmat, sa 8-åringen "håper det er det i kalenderen i morgen også!".
I dag var det kino som sto på lappen i posen
*glede*


Til neste år blir det færre ting, og enda flere "gjøre-gaver" i kalenderen!

*

 I dag skal vi hjelpe et vennepar med å flytte! De skal inn i sitt splitter nye hus (del av en tomannsbolig)! Jeg vet Linn gleder seg "litt" til å komme på plass, og å få pynte til jul...
Og jeg gleder meg også!





 
Det ligger et tykt lag med ubrukt nysnø ute, som bare venter på å bli lekt med!

*
Så blir det altså kino med barna i ettermiddag!



                                                                          
Ønsker dere alle en hyggelig lørdag!


Klem fra
Hedda

1 kommentar:

  1. Så bra,da har du virkelig "fått det til"!! Deilig når ungene er takknemlige over slikt!!
    klem♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!