2. januar 2011

Klar for å møte hverdagen!?!

Da har vi fått startet opp 2011, og julen hører fjoråret til..., men vi har både gode minner og fine gaver å kose oss med framover :) Dette fine fatet fikk jeg av ei god venninne til jul! Er det ikke fint? Vi fikk veldig mye fint til jul!!! (Det vil nok komme enda flere innlegg med bilder av ting vi har fått til jul..) 

Nå er altså både julen og ferien er over for denne gang, og vi gjør klar for arbeidsdag i morgen... Må si oss fornøyd med juleferien, selv om den ikke har vært så veldig lang (jo, jeg vet at mange andre jobber i romjula, og jeg klager ikke!). Jeg synes egentlig at vi har brukt dagene godt, og vi har gjort mye forskjellig og fått slappet av en hel del. Det er deilig med dager hvor klokka ikke er så viktig!


Men i morgen ringer vekkeklokka igjen, og det skal bli hardt å stå opp så tidlig. Jeg er ikke bortskjemt med å sove lenge hverken i helger eller ferier, men da behøver vi hvertfall ikke stresse for å komme oss avgårde om morgenen.. Det tar alltid litt tid å komme inn i rutinene igjen, men det blir greit å komme på jobb igjen.



Siste fridag er brukt godt. Vi har vært på skøytebanen (sparkturen dit og hjem igjen ble litt av en treningsøkt for meg -ufrivillig sådan! Spark med minsten i komse + sekk og skøyter og skrapet gangvei (altså nesten ingen snø, men bare MYE grus i veien) er ingen god kombinasjon!!!), bakt boller, hatt hyggelig besøk, mannen har hentet et skap jeg har arvet og en slabenk vi får låne av foreldrene mine, god middag, lesestund, litt opprydding og nå avslapping på sofaen.


Tusen takk for kjempefint fat, Linn!

Julen er ikke ryddet bort enda, men det meste blir nok pakket ned i morgen etter jobb. Juletreet får kanskje stå noen dager til, siden det er like fint enda, og gir så koselig lys i stua :) Jeg innser at julen og ferien er over for denne gang, og er nå klar for å ta kvelden. Batteriene må lades før hverdagen innhenter oss i morgen tidlig... God natt!

Klem fra Hedda

3 kommentarer:

  1. Bare hyggelig vennen! Sto liksom Hedda på det.. å må innrømme at eg måtte ha et selv åsså... :-)

    SvarSlett
  2. Sånn litt på etterskudd ville jeg bare titte innom for å ønske deg et godt nytt år!:) Nydelige bilder du hadde lagt ut her forresten!:)

    SvarSlett
  3. Lekkert fat ja..Og takk for gode boller og skøytetur=)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!