5. januar 2011

Lille-lørdag på gutterommet

Onsdag er virkelig lille-lørdag her. Eller lille-fredag er kanskje enda mer passende, siden fredag er den aller beste ettermiddagen. Onsdag-kveld har jeg snev av den samme følelsen. Torsdag er fridag.

I kveld har jeg ryddet på gutterommet. Prøver å få det helt ferdig.. Det er så fort at noe står litt uferdig, men nå begynner det å hjelpe, og vi er på vei mot å bli fornøyde begge to. (Selv om jeg gjerne skulle ha malt gulvet og lagd plass til klær i boden og flyttet klesskapet til et annet rom..., og det mangler fremdeles lister rundt døra)



 
I morgen skal vaskefilla få slengt seg litt rundt. Men jeg skal også bruke fridagen til andre ting :)

Klem
Hedda


5 kommentarer:

  1. Tøft med lego-mann på rekke og rad!
    Deilig med en en fri dag- da er heldigvis ikke uken så lang;)
    Jeg beynnte på gutte rommet for noen månder siden, ennå en god del som gjenstår..til helgen kanskje??hehe..

    God helg:)
    KLem

    SvarSlett
  2. Hei, hei
    Det blir kr 27,- i porto for boken.
    Ønsker du den, så send meg gjerne en mail på:
    termoen@loqal.no
    Klem i natten :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige ord hos meg♥
    Herlig med en oppryddning iblandt, godt for barna å lære seg at det er mest trivelig å ha det ryddig rundt seg :)
    Ha en herlig helg med eller uten vaskefillen:))

    SvarSlett
  4. Så stilig med legomennene på rammen!
    Er så deilig og få tatt en skikkelig opprydding i blant...
    I går ryddet jeg og lillemor rommet hennes og, så fikk vi slengt oss med på NIB's utfordring - Barnerom! Sleng deg med du og da vel?

    Ha en herlig Lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det var skikkelig kult med legomenn på rekke og rad oppå bildet der!:) Virkelig dekorativt-ga en liten tvist på bildet;) Flotte bilder du har tatt også!:)Ikke fått hengt opp lampa ennå vel?;) Nysgjerrig vettu;) Har ikke kjøpt ennå jeg, men tenker se litt rundt...kunne egentlig tenkt meg en blå tekstilledning har jeg kommet frem til..Sett noen i blå?helst lysblå..flytter jo nå i januar, så vi får se om jeg finner noe til det nye kjøkkenet etterhvert;) Ønsker deg en fortsatt fin helg!:)Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!