11. januar 2011

Lillebror sitt rom

NIB bugner det av innlegg om barnerom om dagen. Jeg har vært inne og sett på mange bidrag; artig og inspirerende! Jeg har bidratt med bilder fra eldstemann sitt rom (det ser du her). I dag har jeg tatt noen nye bilder av lillebrors rom.
 


  

Lyder er veldig glad i å lage mat, og servere ofte kake og te :) Selve kjøkkenet hans har vi  flyttet ned på kjøkkenet vårt, men dekketøy og noen matvarer er beholdt på rommet. Hylla er en gammel bestikkskuff, som jeg overtok av besteforeldrene mine og har malt hvit.
 




Sprinkelsenga er beholdt enda, men vi har en gammel arvet skyveseng (brukes som dukkeseng på jenterommet nå..), som lillebror Lyder skal ha, men den må få seg et nytt malingsstrøk først...


Ikke vet jeg om det er lov å delta flere ganger på èn utfordring, men jeg synes i allefall det er artig med mange innslag i utfordringene, så jeg legger jammen inn dette også, så får jeg heller beklage til de som synes det holder med ett innlegg fra meg...

Ønsker dere alle en fin tirsdag!

-Hedda-


6 kommentarer:

  1. Så koselig rom. Kjempefint det nattbordet ved sengen, nydelig farge:-).
    Kelm Hilde

    SvarSlett
  2. Kjempefint lillebror rom, og veldig kjekt med inspirasjon for meg som snart skal igang med å lage til rom til vår lille gutt ;)

    Så masse fine detaljer det var her, og massevis av flotte leker! Tenker han storkoser seg ;)

    SvarSlett
  3. For et herlig rom, her kan jeg tenke meg gutten trives og liker å ta med andre små venner inn. Kjempefine bilder!

    Denne bloggen likte jeg, henger meg på som følger, jeg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Såå fint rom :)
    lykke til i konkurransen

    klem fra Anita s

    SvarSlett
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud, ærgeligt man ikke har små børn længere.
    Men så må jeg jo vente til der engang kommer nogen børnebørn, så skal de have deres eget lille værelse. ( glæder mig allerede).
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Fra Susi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!