26. januar 2011

Min første award

Jeg har fått en award! Det var Linda Merete, med bloggen Mine sømmer og sønner, som ga meg den; Takk, det var veldig hyggelig!! 




Med awarden følger det noen spørsmål som skal besvares:

 


 
Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?

Under bordet lå "e boken min" (min første abc), og på denne linjen står det:
"Og ender legger egg!" roper Alf glad.


Hva var det siste du så på TV?

Sitter og ser/hører på 22-nyhetene i skrivende stund.



Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?


Nyhetene på tv og samboeren som snakker om møtet han har vært på i dag..



Når var du sist ute og hva gjorde du da?

I dag har jeg gått til og fra bilen noen ganger, og uten om det har jeg kun vært ute i ca 15 min.i dag, da jeg hadde bussinspeksjon. Iskaldt i dag!




Hva har du på deg nå?

Olabukser, genser og cardigan.


Hva var den siste filmen du så?

Ser ikke så mye på film om dagen, så den siste filmen jeg så på kino var Nokas-filmen... Det er virkelig på tide med en kinotur igjen!



Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Tanken slår meg innimellom, men Norge er og blir mitt hjemland! (Men ett år i et varmere land er ikke helt uaktuelt.)


Nå skal awarden sendes videre til 7 stykker.

De jeg sender den til er
flotte blogger, som jeg ofte titter innom, og som fortjener en
en utmerkelse:







Veldig trivelig om du tar utfordringen, men dette er helt frivillig!



Klem fra
Hedda

2 kommentarer:

  1. Kjære Hedda!
    Tusen takk for at du ville gi den videre til meg, det setter jeg pris på!
    Kanskje jeg tar den, må bare se om jeg tør svare på alle spørsmåla :D
    klem m
    ps: jeg har ny give-away!

    SvarSlett
  2. Hei Kjære deg!:) Vært litt fraværende jeg dessverre. Vi har flyttet, og i den anledning sitter jeg helt internettløs hjemme-skrekk og gru!

    Vil gjerne takke søte deg for at du ga award til meg!:) jeg tar den gjerne jeg, så fort jeg har internett;) Kjempe stas!:)Håper å blogges snart;)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!