17. juni 2011

HELT FERSKT


 Det smaker godt med nyplukkede reddiker rett fra egen "kjøkkenhage"! Vår kjøkkenhage består av to krukker og en blikkboks... men gir meg både reddiker, persille og gressløk. Det er så som så med gressløken da, men... det kan jo hende den kommer seg etter hvert!?! Og de fleste reddikene er alt fortært.. Ser de ikke fristende ut?


"Smaken" av en helt fersk, lang sommerferie er heller ikke så ille!..  Lista over ting som må, bør og ønkes å få gjort er ganske veldig lang, så jeg har ikke planer om å tvinne tommeltotter på en stund, men litt ekstra kos og avslapping må det vel være plass til i en
sommerferie!?

Nyt resten av fredagskvelden; med eller uten ferie!
klem fra
Hedda

4 kommentarer:

  1. Så koselig...
    Gratulerer med gevinst hos H&C
    ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Enig med deg en sommerferie må nytes. Så får vi pusle med litt gjøremål innimellom. Listen min er også ganske lang:-)

    God helg Annfrid

    SvarSlett
  3. Kos deg i mellom alle gjøremål.
    Trenger litt pause inni mellom. ;)
    Ble fristet av de redikkene, nydelig vekt de ligger på også. :)
    Nyt ferien, enda noen uker til jeg har ferie.

    SvarSlett
  4. For en søt liten kjøkkenhage da :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!