17. september 2011

yuhuu!! (puhh..)

Helg! 
Må si det var greit å ta helg i dag, etter en travel uke. Så travel, og jeg så trøtt at det ikke har blitt noen blogginnlegg denne uken. (Trekker tilbake det løftet om hyppigere innlegg som jeg ga etter sommerferien!...)

På torsdag hadde vi bursdagsbarn i hus, men på grunn av en hektisk dag hvor hun selv var opptatt med mange aktiviteter ble det ikke plass for noen stor feiring på selve dagen, men selvfølgelig var det frokost og gaver på senga og litt stas ved middagsbordet :)



   
For å være helt sikker på at dagen ikke skulle glemmes, skrev hun på hjertetavla på onsdag kveld og hengte den opp på kjøkkenet.  Sugerør hører barnebursdag til, og ideen med barter på sugerøret er hentet fra Prydelig, men jeg har også sett ideen gjennomført hos Mr. Hardy!
      

Blinkene er laget av tomme blikkbokser og mønstrete ark. Tallene har jeg tegnet ved hjelp av sjablonger. I går sto de bare til pynt, men i barnebursdagen skal de få tjene sin oppgave som blinker!

6år -tenk det! 
Vår kjære snuppe; stor, stolt og nydelig!!!
Hun er virkelig verdig fin feiring, og i morgen braker det løs med første runde!


Riktg god helg!!

6 kommentarer:

  1. Så morsomt og se! I dag skal vi feire vår 5 åring! Lykke til med deres feiring. Klem.

    SvarSlett
  2. Det så jo ut til å ha blitt en koselig feiring uansett. De boksene var kjempe søte;-) lykke til med feiringen i dag. Jeg hadde også gode tanker om hyppigere innlegg, men dagene går så altfor fort.
    Kos dere masse med bursdagsfeiring:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bursdagsjenta;)
    Så flott du hadde dekket bordet, og så artig med de sugerørene med munn og barter på;))

    Tipper det blir stas med barnefeiringen og;))

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Ønsker dere en flott bursdagsfeiring og en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til bursdagsbarnet!! Pyntingen er virkelig en prinsesse verdig ;o) Fortsatt god helg til deg og dine! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Gratulere så masse!

    Flott bursdagsbord ♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!