31. oktober 2011

Skrekk og gru


I år har ingen halloween-pynt kommet opp fra kjelleren, men en (gress-) kar har fått stå på trappa og lyse i dag. Snuppa var på Halloweenfest i helgen, men ellers går denne "begivenheten" ganske stille og rolig for seg her i gården. Noen kostymer kom på før vi tok en tur til besteforeldre, og da ble det jammen litt knask også :) Når vi bor slik til som vi gjør blir det heller ingen storm på døra, men besøk i to omganger.Akkurat passe.

Håper dere har hatt en skrekkelig fin halloween!

3 kommentarer:

  1. Hei Hedda;)
    Her gikk også dagen veldig rolig for seg;)

    Du ble vinner av Becksøndergaard skjerfet inne hos meg, din heldiggris, det er såååå fint!!
    GRATULERER!!

    Jeg tar det med på torsdag til deg jeg;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. YUHUU!!!! At jeg kunne være så heldig!?!! Nå ble jeg GLAD nå! TUSEN TAKK, kjære Line!! Gleder meg til å se deg på torsdag :D

    SvarSlett
  3. Her var det kun eldstemann som tok en knask eller knep runde og vi fikk kun noen få besøk. Er ingen stor fan av dagen selv, men ungene elsker det så da er det bare å stille opp :-)

    Gratulerer som vinner av skjerfet inne hos Line, det var helt nydelig ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!