20. november 2011

hjerter av tapet


Tapethjerte. Ja, jeg la en tapetbit dobbelt og klipte ut hjerter i ønsket størrelse, så tok jeg vanlig bomullstråd og sydde rundt. Før jeg kom helt rundt fylte jeg hjerte med.. det første jeg fant; bomullspads.. :) Til slutt satte jeg på et bånd til oppheng. De ble da ganske søte, eller hva!?

Så har du en tapetrest liggende kan du jo sy deg noen hjerter, f.eks.til pynt på gaver eller kanskje juletreet, i stedet for å kaste det.


 Hyggelig at du tittet innom.
God søndag!

10 kommentarer:

  1. Fine, Hedda:) alltid koselig å lese bloggen din:)

    Bente

    SvarSlett
  2. Kjempefine hjerter! Virkelig et godt tips, dette skal jeg også gjøre, har nemlig noen rester fra PiP tapet jeg også :)) Og nydelig blogg du har, legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre. Ha en nydelig søndag, klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Eit lurt tips! Takk! Har kikka nedover bloggen her, såå koseleg blogg du har! Du skriv så lett og enkelt..kjem nok innom att her.

    God søndag til deg! Klem

    SvarSlett
  4. Imponert hva du får til med huset fullt av egne og andres barn;-) søte hjerter ja <3
    klem Bitten

    SvarSlett
  5. Så smart! Takk for godt tips :-)

    SvarSlett
  6. Så fine de ble;)
    Kjekt og få brukt opp rester man har liggende, om det er tapet, garn eller stoff ♥

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Å så skjønne! Du er virkelig kreativ!! Ønsker deg en fortsatt fiin søndag :0) Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Så fine og koselige :) kreativt! ;)

    SvarSlett
  9. Kjempesøte hjerter, Hedda :)
    Disse likte jeg, tusen takk
    for tips og idee... Ønsker
    deg en fortsatt fin kveld :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!