12. mars 2013

DIY - enkel oppfriskning av bokser



To enkle hvite bokser dukket opp da jeg ryddet i hobbykroken i dag. De er kjøpt på hobby-butikken for en halv evighet siden. Uten å ha gjort noen nytte for seg denne tiden, fikk jeg nå et behov for å friske de opp litt. Dermed var jeg i gang med en enkel DIY.. (mye artigere enn å rydde!)



Ved hjelp av kun en svart penn ble de hvite boksene litt mer spennende, med mønster tegnet på frihånd. Enkelt, og et passe uperfekt resultat :)



-Hedda-

7 kommentarer:

  1. Så fine eskene ble, flinke deg :)

    SvarSlett
  2. De ble jo veldig søte, og mye mer dekorative :)
    Takk for tips - her kryr det er av kjedelige, hvite oppbevaringsesker....

    Christine

    SvarSlett
  3. Så fint! Også så lurt. Jeg har jo mange sånne esker, nå fikk jeg lyst til å finne frem tusjen jeg og

    SvarSlett
  4. De ble jo bare kjempe fine:)
    Kjempe idee:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Super kreativt!! og veldig dekorativt. Takk for inspirasjon:):)

    Klem kine:)

    SvarSlett
  6. Åååå så fine flinke du:)
    Klem Lilian:)

    SvarSlett
  7. Stilig og enkelt !
    Dette likte jeg godt :D
    Gøy at ikke alle prosjekter trenger like mye planlegging og forarbeid.

    Ønsker deg en fin fin Torsdag, og god helg!
    -Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!