28. oktober 2010

Fridag og Damenes aften

Nå har det gått en del dager siden forrige innlegg, men det har vært litt hektisk her, men endelig er det fridag!  
På tirsdag var jeg på Damenes aften på Bohus. Dit hadde også Halvor Bakke tatt turen :)
Artig å høre han snakke om interiør og farger; ikke det at det var noe revlosjonerende fra det vi ellers leser i blader og blogger, men jeg synes all snakk om interiør er inspirrerende!


Som kjent er det jo grått som gjelder! Det passer meg veldig bra, for jeg liker grått veldig gått!




Mitt neste oppussingsprosjekt tror jeg skal få fargen New York, eller evt. Cape Town...

Etter foredrag og  moteshow, var det åpent for shopping... Og nei, det er ikke så stor tvil om at de tjener mye penger på å åpne butikken etter stengetid for en gjeng med damer!! Jeg hadde bestemt meg for å ikke handle så mye -eller rettere sagt: lommeboka hadde bestemt det... Og jeg kom meg faktisk helskinnet gjennom uten å kjøpe noen ting!

Men ved utgangen fikk vi en "goody-bag", som inneholdt et gavekort på Bohus! 

 Så nå etter å ha tilbragt en kveld, i godt selskap!, på Bohus, har jeg lyst til å reise tilbake.. Ja, de har vel oppnådd det de ønsket!

I dag er det planleggingsdag på skolen her, så både eldstemann og yngstemann har vært hjemme med meg på fridagen min! Veldig koselig! Og det har vært til stor hjelp at eldstemann har vært hjemme, og at han sparer til Wii og derfor ønsker mest mulig ukelønn.. Han har gått med søppel, støvsugd, vasket trappa og ryddet leker! Hun "frøken-midt i mellom" ville heller i barnehagen enn å være hjemme med oss -oversosial som hun er... Men nå skal hun hentes hjem til middag! :) 




Ønsker dere alle en fin torsdags-kveld!

Klem fra Hedda








1 kommentar:

  1. Så dumt kroppen ikke ville være med på tirsdag da.... ;) Gavekort hadde vært fint! :D

    God helg!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!