30. januar 2011

Enjoy


helg
barn
kos
venner
sofa
sjokolade
sove
te
hårklipp
avis
familie
besøk
stearinslys
dusj
shopping
salg
cafe
bading
latter
vafler
kaffe
innebandy
vennskap
besøk
pizza
gullfisker
lime
brus
lørdagsgodt
lek
bloggrunde
tidlig morgen
klemmer
barnetv
barnehender
tott og kosefille
pledd
egg
Green gate
blad
frisk luft
kjole
bursdag
kaker
avslapping
prat
 ideer

Dette var helga så langt.
Gode ting! 

..og da har jeg bevisst unnlatt å nevne

mas
krangling
erting
rot
overspising
støv
venting
hodepine
snørr
søppel
vedhenting
bråk
kjefting
 avskjed
sjalusi
 rydding
klaging


..for det er ikke bloggbart, er det vel!?!!

Jeg er glad jeg har veldig mange ting å glede meg over!!

-heldige meg-

8 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei hei..det var en lang, innholdsrik helg/liste..gjenkjennelig, OGSÅ den med liten skrift..som selvfølgelig også er bloggbar. Skulle bare mangle. Er det ikke nettopp fordi en helg..dag..uke..inneholder disse tingene (med liten skrift) at vi kan sette sånn pris på de gode?
    ..tror det, jeg..
    Kos deg videre, ennå litt helg igjen!
    Klem Frk.Virrum!

    SvarSlett
  3. Fine:), høres ut som en kjempefin helg:),
    Det er godt det ikke bare er hos oss det med den lille skriften:).
    Ha en fin søndag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Hihi, høres jo ut som en FLOTT helg, hvis vi ser bort ifra det med liten skrift, og det gjør vi jo;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det va en hærlig oppdatering av helga.. Å jo.. Du e heldi Hedda. Det e vi å!

    SvarSlett
  6. Ja, en herlig oppdatering av helgen. Og synes det med liten skrift skal med også, av og til! Det er jo livet!

    Ønsker deg en flott uke, med både stor og liten skrift....men mest stor! :-)

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  7. Det er fint å tenke på alt som gir oss glede i ellers vanlig helg. Bare at det er helg er jo en STOR glede, nyt de siste timen:-) Ønsker deg en fin ny uke.

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  8. Hei!
    Gøy du vil være med på min give away :)
    Lykke til!

    Klem Anette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!