6. september 2011

Snakk om flaks

I går fikk jeg pakke i posten -og i pakken lå disse fine kakeboksene fra Green Gate:

 
Jeg hadde vunnet disse i en give-away på bloggen Frøken H. Heldige meg! 
De som følger bloggen min vet jo at jeg er veldig glad i bokser, og aldri får for mange. Nå spørs det bare hva jeg skal fylle disse nye fine boksene med, og vet dere -jeg tror faktisk det må bli kaker! Her må det altså bakes snart. Jeg må på jakt etter noen fine (les gjerne: enkle) oppskrifter på gode kaker (forslag mottas med takk :))





Men de er jo så fine at de må få stå framme mens de er tomme også. 
Tusen takk Frøken H!!

Og når det nå er snakk om vinnerlykke og fine premier vil jeg også vise fram sengetøyet jeg vant i en give-away på bloggen Home&Cottage i sommer:


To stk. dynetrekk og putevar i rosa eller blått. 
Valget endte på blått.

Snakk om flaks!
*glede*
 
-Hedda-

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!