13. oktober 2011

Høstferie er slettes ikke værst. Det er tid til å ha et roligere tempo, og spesielt merkes det om morgenen, og det blir også tid til mange runder "vri-åtter" og til og med litt vindusvasking. I går koste barna og jeg oss med bollebaking og middagslaging sammen med gode venner.
Og i dag?


De to minste skal innom barnehagen og sfo en liten tur, så da benytter jeg anledningen til å titte innom noen butikker og ta en kaffe med ei god venninne.


Bildene i dag er fra hobbykroken, hvor storebrors stol har kommet til, for også her blir det tilbrakt ekstra mye tid i ferien. Den rød stolen har jeg kjøpt på bruktbutikken, den blå fulgte huset, pulten/bordet er arvet, brødboksen er også et bruktfunn og på veggen har jeg klistret opp tavlefolie, som jeg kar klipt til.

Ønsker dere alle en riktig så fin torsdag -ferie eller ikke!

klem

7 kommentarer:

  1. Kos deg med shopping og kaffehygge :-) Slike uker er herlige :D

    SvarSlett
  2. Så deilig med fri :) Jeg har også tatt meg fri et par dager nå. Hvor har du kjøpt tavlefolien? Trenger noe her hjemme...

    SvarSlett
  3. Herlig med ferie ja;)
    Kod dere masse ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Lindas sillas-

    Lorena

    SvarSlett
  5. Herlig med ferie!

    Kose dere videre :)

    Fabelaktig torsdag til deg! Jeg skal tilbringe den i Trondheim by med kameraet mitt :)

    Maiaklem

    SvarSlett
  6. Høres ut som en perfekt dag ;o) Så nydelig bordet i hobbykroken er, jeg er på stadig finn-jakt etter noe lignende som jeg skal bruke på gjesterommet ;o) Nyyt de siste ferietimene! Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Så fin Blogg du har Hedda:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!