29. mars 2012

GIVEAWAY


Bloggen min har rundet 300 følgere (!), så nå braker det løs med en giveaway her!
Jeg er så heldig at jeg får lov til å dele ut et 6 mnd. abonnement av Boligpluss til en heldig vinner!
Dette er et blad som byr på mye inspirasjon og kreative ideer i form av fine bilder og gode og varierte repotasjer. Jeg skulle gjerne vunnet denne premien selv.., men gleder meg veldig over å kunne glede en av mine kjære lesere!!!

Reglene er enkle; du får:

1 lodd for kommentar
1 lodd for å være/bli følger
1 lodd for å like bloggen på Facebook
1 lodd for å linke med bilde på bloggen din eller på Facebook

Du kan altså få inntil 4 lodd. Husk å skrive hvor mange lodd du tar. Har du ikke egen blogg skriver du mailadressen din under kommentaren, så jeg får gitt deg beskjed hvis du blir den heldige vinneren.

Takk til alle dere som stadig titter innom meg! Takk også til Boligpluss, som presenterte godegrunner.blogspot.com som ukas blogg på boligpluss.no, og som sponser denne fine premien!

Bli med og prøv lykken da vel!

Hedda

97 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne være med på denne give-away'en med 4 lodd. Linker innlegget på FB siden min fra din FB side.
    Ønsker deg en fin påske.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  2. HEI :)

    Eg er med på tre lodd :)

    Klem frå TanteB

    SvarSlett
  3. Oj oj :) Eg tar svært gjerne to lodd, takk.

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Hei.

    Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Så moro å være ukens blogg.
    Grattis.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Åh, vilken vinst ...går det att vinna en premmunation till Sverige måntro?

    Jag gör ett försök och tar två lotter.
    1 är redan följare
    2 och kommenterar här...

    Ha en fin fredag
    Pernilla på Piazzan

    SvarSlett
  6. Lise Marita Olsen30. mars 2012 kl. 07:55

    Kjempe fin blogg Hedda :) Jeg vil gjerne være med på denne give-away'en med 4 lodd.

    lisemaritao@gmail.com

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  7. Jeg blir med og prøver lykken!!
    Trekker 3 lykkelodd ♥

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  8. 2 små lykkeloddd :)

    Carpe diem!

    SvarSlett
  9. Tillykke med de mange læsere.

    Jeg er med på 4 lodder.

    SvarSlett
  10. eg prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne delta med 2 lodd (kommentar + følger)
    Krysser fingrene! klem fra Tonje

    SvarSlett
  12. Gratulerer med fine tall :)
    Kjekt å følge deg.
    Prøver lykken med 4 lodd jeg, for det bladet er ett av de få jeg ikke abonnerer på fra før!
    Og kjøper det jo hver gang, for klarer ikke å la være hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Hei, så fin blogg! Her har jeg aldri vært før, men kommer gjerne innom igjen. Legger meg til som følger og linker fra min blogg (kikk gjerne innom!), så da blir det 3 lodd på meg :-)
    Krysser fingrene!
    God helg!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  14. Hei. Jeg prøver lykken med 4 lodd!
    Elsker Boligpluss, så håper hellet er med meg 
    Flott blogg du har så gleder meg til å være følger her hos deg.
    God palmehelg ønskes.

    SvarSlett
  15. HEI,
    2 lodd på meg.
    elsker dette bladet/magasinet. KJEMPEFINT.
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  16. Jeg et gjerne med med 4 lodd!

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd.
    Flott blogg du har:)

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  18. Herlig!
    2 lodd på meg =)
    God påske!
    Hilsen Nina
    nina.sand@me.com

    SvarSlett
  19. Fin premie:)
    1 lodd.
    God påske!
    Klem Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  20. Så gøy! 2 lodd på meg.
    God påske:)
    Camilla
    mille_40@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Så kjekt! Jeg vil gjerne være med å feire og tar to lodd.
    Ønsker deg ei god helg og en finfin påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Ja jammen var det bra jeg utsatte min trekning.. ellers hadde jeg nok ikke oppdaget den fine bloggen din!!
    Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre :)
    En fornyelse av abonnemanget mitt hadde heller ikke vert feil.. Så da trekker jeg 3 lodd! (følger+kommentar+link)

    Ha en strålende påske!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  23. Jeg vil veldig gjerne ha 3 lodd. Har problemer med å legge til side elementer så den må jeg stå over nå.
    Skal ta turen innom og gi deg en stemme, kjempe stas.

    Ønsker deg en fin påskeferie.

    Klem

    SvarSlett
  24. Jeg har sagt opp noen abonnement, og kunne jo selvsagt tenkt meg å vinne noen nye. ;)

    Jeg tar 4 lodd jeg!

    SvarSlett
  25. For en fin premie. Elsker interiørblader og tar derfor 2 lodd, kommentar og følger.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  26. Kjempefin premie, jeg prøver lykken med 4 lodd. :)

    SvarSlett
  27. Herlig premie!
    Hvem elsker ikke Bolig Pluss :-)))
    2 lodd på meg (følger+kommentar)
    Gratulerer med 300 følgere!
    Du har en nydelig og inspirerende blogg.

    SvarSlett
  28. Hei :) Kjører på med 4 lodd jeg :)
    God påske!

    SvarSlett
  29. Prøver lykken med 4 lodd! :) GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange følgere! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  31. Flott blogg du har Hedda :-)
    Jeg tar 2 lodd.
    Ønsker dere en fin påske!!
    Hvor har du kjøpt den tavlefolien du bruker i rammene??
    Tenkte jeg kanskje skulle låne den ideen ;-)

    Hilsen Linda

    lindhaug@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Tavlefolien er kjøpt hos mini-mal. De har nå åpnet nettbutikk: http://www.mini-mal.no/
      Fin påske til deg også! :)

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  32. Gratulerer med sjanse til å bli mnd blogger:) Er ofte innom å titter på alle de fine bildene du legger ut, inspirerende! 3 lodd på meg:)
    Ailin
    ailindyb@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei! Kom over bloggen din i dag - så fiiin! Den verandaen din er bare helt fantastisk. Ser ut som om dere hadde en herlig dag der i går:-) Jeg blir gjerne med på give away - og jeg følger deg videre:-) Smil fra Elin

    SvarSlett
  34. jeg tar 4 lykke lodd :-) håper virkelig jeg vinner, hadde vært helt supert ^^ klem fra Ida Madelen ...

    SvarSlett
  35. Flott premie, veldig flott blad! Prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  36. gratulerer med flott tall!
    3 lodd på meg.
    klem

    SvarSlett
  37. Flott premie!

    Jeg er med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  38. Hei:) så fin giveaway:)vil gjerne følge den fine bloggen din:)

    trekker 3 lodd jeg:)

    ps! har giveaway ho meg også hvis du vil delta:)

    Kine:)

    SvarSlett
  39. Prøver lykken og trekker 3 lodd; ett for å følge deg på bloggen, ett for å følge deg på FB og ett for å skrive dette her ;)

    *krysser fingrene!*

    //Beate :)

    SvarSlett
  40. to lodd til meg :)

    god påske til deg og dine

    henriette

    SvarSlett
  41. Prøver meg med 2 lodd :)

    God påske !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  42. Fantastisk :)
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  43. Gratulerer med over 300 følgere.
    Ønsker deg lykke til videre.

    Prøver meg med to lodd. Håper de bringer lykke:)
    Ha en flott påske.

    Eva.

    SvarSlett
  44. Prøver lykken med 3 lodd! :)
    God Påske til deg :)

    SvarSlett
  45. Åh, det hadde vært herlig å vinne!
    Jeg liker på Facebook, så jeg deltar med 2 lodd :)
    God påske :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  46. Herlig giveaway - gratulerer med fine tall.
    Det blir 4 lodd til meg.

    Fin påske til deg!
    - AC

    SvarSlett
  47. 2 lodd på meg :)

    Og tuuusen takk for dine fine ord hos meg :)

    SvarSlett
  48. Dette bladet har jeg kjempelyst til å vinne. Har hatt abonnement på det tidligere, men har ikke det akkurat nå så det hadde vært supert å vinne hos deg :-) Jeg tar tre lodd - er følger, kommentar og link hos meg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  49. Gratulerer som ukens blogger, det var slik jeg fant deg!
    Jeg tar to lodd (følger og kommentar).

    God påske:)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  50. Så spennende og fin premie.To lodd på meg ,takk:)

    SvarSlett
  51. Spennende!! Jeg tar 2 lodd:)
    Klem H.

    SvarSlett
  52. Så koselig blogg du har!
    Jeg prøver lykken med tre lodd.
    Fortsatt god påske!
    Anne

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med!!! Ett lodd.

    Hanne Kjersti
    (hanne.kjersti.lokken@dt.no)

    SvarSlett
  54. Prøver lykken med to lodd :)
    Mvh Karianne

    (Karianne. oeie@gmail.com)

    SvarSlett
  55. Gratulerer:)
    Jeg er med å trekker 1 lodd
    klem fra Lill

    SvarSlett
  56. Herlig giveaway! :) Jeg prøver lykken med 3 lodd! Ha en fortsatt fin påske! Klem Frøken H

    SvarSlett
  57. For en hyggelig blogg jeg akkurat kom over:) Legger meg til som følger i samme slengen, og blir med på din giveaway med 3 lodd. Lagt til link på bloggen også:)

    SvarSlett
  58. Så koselig at du la igjen kommentar på bloggen min! Slik fant jeg veien til deg. :) Her trives jeg, har lagt meg til som følger, og gleder meg til neste besøk! Vil selvsagt være med på din give away. Tre lodd til meg!
    Påskeklem*

    SvarSlett
  59. Hepp, hepp, - tre lodd på meg! :)
    NYT påsken till the end! ♥

    SvarSlett
  60. Herlig giveaway! Jeg prøver lykken med 4 lodd.
    Så koselig blogg du har, fortsatt god påske.
    Stina Sæm

    SvarSlett
  61. Åhh, verdens flotteste gave :))

    Jeg følger deg via Bloglovin, liker bloggen din på facebook, så da blir det 3 lodd på meg:)

    Nå krysser jeg fingra for meg selv, for dette er alle tiders å vinne :D

    Jeg har også Give Away på bloggen min, hvor du kan vinne gavekort, hyggelig om du vil melde deg på :)

    Klem Anita :)

    SvarSlett
  62. Jeg vil gjerne bli med og prøver lykken med tre lodd:-)

    SvarSlett
  63. Jeg vil gjerne være med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  64. Hei!

    Jeg prøver meg med 2 lodd! :)

    Klem Stine

    (stine_by@hotmail.com)

    SvarSlett
  65. Prøver lykken med 4 lodd :)
    Linken på bloggen min finner du under "giveaways"

    Klem :)

    SvarSlett
  66. Ja takk,boligpluss er ett favoritt interiørblad
    1 lodd

    SvarSlett
  67. Motiverende å få nye følgere, ikke sant?
    Jeg linker og følger, tre lodd,
    ha en fin dag!
    Klem, M

    SvarSlett
  68. Trekker 3 lodder og håper på lesestoff og inspirasjon!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  69. Herlig give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 4 lodd til meg.

    SvarSlett
  70. Vil rigtig gerne vinde !!!!!
    Bolig pluss ville være modtaget med glæde her på Færøerne ;)
    Takker for et lod, og håper og krydser fingre for at det er vinderloddet ;)

    SvarSlett
  71. Herlig premie :) Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 4 lodd ;)
    Klem Anette

    SvarSlett
  72. Jeg finner ikke din Facebook side noen steder :( hva heter du på face? Klem Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ligger "link" i margen til høyre (Liker-knapp). Siden heter gode grunner på facebook :)
      klem

      Slett
  73. 3 Lodd på meg! :-)

    Krysser fingrene, Elsker bolig pluss!

    Klem Anette

    SvarSlett
  74. Så kjekk premie! Jeg prøver lykken med to lodd, har lagt meg til som følger:)

    SvarSlett
  75. Gratulerer! Tar gjerne et lodd!

    Helle (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  76. 3 lodd, kommentar, følger og linker på facebook :)

    SvarSlett
  77. Hurra for fine tall :)
    Jeg tar 2 lykkelodd!

    SvarSlett
  78. Hei,Hei :-)

    ✿♥ Takk for titten i den fine bloggen :)
    Vil gjerne få være med og takker ja til 4 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ✿♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  79. Jeg er med og har 3 lodd:)!
    God helg!

    Lillian

    SvarSlett
  80. Jeg tar gjerne 2 lodd☺ Klem fra Livy

    SvarSlett
  81. Hei :-)

    ✿♥ Takk for den fine bloggen.
    Takker ja til 4 stk lodd :)
    Ha en fin søndag!✿♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  82. God søndags morgen. :-)

    Liker å lese den inspirerende bloggen din, og ønsker deg en fortsatt god helg.

    Stine-Marte

    SvarSlett
  83. Heihei!
    Blir gjerne med på din flotte give away og trekker 2 lykkelodd (følger og kommentar)
    Finfin blogg du har som eg gleder meg til å følge videre.

    Ønsker deg en knallfin søndag!

    SvarSlett
  84. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd som følger og kommentar:)
    Fortsatt en strålende søndag!

    Klem Merete

    SvarSlett
  85. Gratulerer med mange følgere!
    Blir gjerne med med 2 lodd ;)
    Ha en strålende søndag =) !!

    SvarSlett
  86. jeg trekker TO lodd i siste liten : ))
    flott gi-bort og flotte tall!

    ♥ Silje.

    SvarSlett
  87. Hei, og grattis med så mange følgere. Jeg er følger, og linket deg på min blogg :) Nydelige bilder og herlige fargekobinasjoner!

    Klem Chilli Charm

    SvarSlett
  88. Trekker 1 lodd i siste liten!

    Ha ein fin vår! Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!