13. oktober 2010

Gårsdagens produksjon


I går kveld koste jeg meg med å lage ferdig noen kort.
Som nevnt i et tidligere innlegg hadde mamma kjøpt med en blokk med Tilda-ark til meg for en stund siden.  Det er disse jeg har brukt. Den er full av søte ark.




Bordene har jeg limt på, mens merkene har jeg festet med avstandstape.




Før barna skulle legge seg i går, hadde vi en tengnestund på kjøkkenet. De ville aller helst at jeg skulle tegne noe de kunne fargelegge... Men jeg er veldig glad i barnetegninger, og hadde lyst på noen nye som jeg kanskje kan få satt i rammer, så vi måtte gjøre noen byttehandler ;)





Eira har ikke vært så interessert i å sitte rolig å tegne før, men nå kan hun i alle fall sitt en liten stund -hvis det er noen andre som er med!


Det finnes jo ikke finere kunst en slike barnetegninger!!


Nå skal barna og jeg snart reise på besøk til Mimmi..
Vi skal være der noen dager -vi har jo ferie!

Jeg har noen gavekort, som jeg fikk til bursdagen min i sommer, som jeg har tenkt å få brukt opp... Et gavekort på Zanz i Lillestrøm -en av mine yndlingsbutikker! og et på Home&Cottage.
*glede*


Klem fra
Hedda


1 kommentar:

  1. OJ vilka härliga barnteckningar! Mysigt med hösten då passar det sig bra att sätta sig ned och ta sig lite tid för pysslande igen. Ha en skön helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!