9. oktober 2010

Morgenstund


Da er ferien igang!
Vi er oppe like tidlig, men tar livet med ro og koser oss. 
Jeg har brukt de tidlige morgentimene til kos, morgenstell, frokost, te og nytt Bolig pluss-blad, mens barna har sett på barnetv.


Her er en som også kan å kose seg!


Jeg har også rukket å kikke innom noen blogger på morgenkvisten. Det er utrolig inspirerende! Oppdager stadig nye og spennende blogger.

Sist, men ikke minst, vil jeg si: 
Takk til alle som har lagt igjen en hilsen, eller fler, her hos meg!
Det er veldig hyggelig!


Jeg ønsker alle en fin og avslappende høst-helg!

Klem fra


3 kommentarer:

  1. Morn morn kjære venn!
    Sitt her å slappe av vi å, vi e da oss jenten i huset.. Skjønt! Sees seinere i dag/kveld! kosdåkkklem!

    SvarSlett
  2. Å så koselige bilder Hedda! Gleder meg til vi sees! klem Maria

    SvarSlett
  3. Hei hei
    så koselig bilder
    ønsker deg en god ferie
    hilsen fra anita s

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!