20. mars 2011

Solfylt søndag


God morgen!
Her skinner sola som bare det. Dette bare bli en utedag! (siden det ble mest innetid i går, med handletur, bursdag og besøk *liker*). I dag skal vi ut i akebakken med gode venner, for å leke og grille. Det er stas!


Vi har også en bunke med invitasjonskort i produksjon, som vi må prøve å få ferdig i løpet av dagen..


 Her ser du et lite glimt av mitt siste prosjekt.
Fortsettelse følger...; flere bilder kommer senere i kveld!

Nå er det tid for frokost, før vi skal pakke kurven.

Takk for at du tittet innom!
 Jeg ønsker deg en strålende søndag!

Klem fra
Hedda

3 kommentarer:

  1. Havna tilfeldig innom bloggen din og det er jeg jammen glad for, kjempekoselig blogg. Legger meg til som følger:-)
    Ha en fin dag i akebakken
    Linda:-)

    SvarSlett
  2. Ha en flott søndag! Har quotet og linket til ditt forrige innlegg ;)

    SvarSlett
  3. God morgen til dere og::) Her skinner solen og vi skal bade i solskinn og kos:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!