18. november 2011

GIVEAWAY

Nå er tiden inne for en ny giveaway her inne. Det er mange gode grunner for en liten feiring. Jeg ønsker først og fremst å takke de som stadig titter innom bloggen min, de som følger den og de som stadig legger igjen kjempehyggelige kommentarer. Det er stor stas, og jeg setter stor pris på dere alle sammen. Er du innom for første gang i dag ønsker jeg deg selvfølgelig hjertelig velkommen!

I tillegg var bloggen min ett år i sommer, uten at det ble markert, og antall sidevisninger har vært innom runde tall.
Så nå ønsker jeg å gi litt tilbake..


Kunne et lite hjortehode eller en synsplansje vært noe for deg?

I såfall må du slenge deg med i lotteriet!
Jeg trekker to vinnere; den ene får knaggen og den andre synsplansjen.

Alle kan delta. Det gjør du ved å legge igjen en kommentar til dette innlegget. Kommentar gir ett lodd  Er du i tillegg følger av bloggen, eller legger deg til som følger, får du ett lodd til. Linker du hit via egen blogg eller facebook får du også et lodd (bruk bildet over). Du kan altså få tre lodd totalt, og du må skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar. Hvis du ikke har blogg  du også skrive en mailadresse, så jeg får tak i deg hvis du vinner.

Gøy hvis du blir med!

klem

62 kommentarer:

  1. ny blogg for meg, gøy.
    lagt meg som følger.
    2 lodd.
    besøk meg gjerne du og.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Så kjekt Hedda. Jeg trekker 3 lodd.

    Klem fra Annfrid som setter stor pris på bloggen din.

    SvarSlett
  3. Vil veldig gjerne være med :) Nydelige premier!!! Trekker et for kommentar, et for følger og et for link inne hos meg ;)
    Nyt helgen
    klem Tove

    SvarSlett
  4. nyyydelige premier du :) eg blir så klart med på 3 lodd
    ha en flotters helg :)

    SvarSlett
  5. Hei.

    1 års feiring er en god grunn for å holde en giveaway.
    At bloggen din er fin en god grunn for meg å delta.

    Jeg tar 3 lodd.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Wow....så flott:)første gang jeg er innom,ikke værst å komme til Give Away:)slenger meg med å tar 2 lodd,og krysser fingrene:)
    kommer gjerne tilbake:)
    Ønsker deg og dine ei topp helg.klemz:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med mange gode grunner til å feire ;)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd jeg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Hei Hedda:)
    Så GØY!
    Og fiiin premie!
    Jeg er med vettu, trekker 3 lodd.

    Ha en finfin fredag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  9. 2 lodd :)

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.

    SvarSlett
  10. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger fra før og deler på Facebook!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei.
    Fine premier:) Jeg deltar med 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  12. Så gøy Hedda, liker meg godt her inne hos deg. Tar 2 lykkelodd jeg!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  13. Wooow! Så fine premier! Den knaggen er virkelig lekker! Jeg vet akkurat hvor jeg skal ha den om jeg vinner! Jeg tar tre lykkelodd! Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  14. Fine premier, jeg blir gjerne med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Flotte premier, som jeg vil prøven lykken på..
    Har fulgt bloggen din ei stund, og linket til bloggen min..
    Blir vel 3 lodd det.
    Ha ei flott helg.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Jeg vil være med!! Tar 2 lodd. Har deg på bloggrollen min, og nå er jeg følger her også!!
    KLEM!

    SvarSlett
  18. Så fiiin give away, Hedda! Like fin som deg:-) jeg er på iPhone så ser ikke om j er følger, men legger meg til når jeg kommer hjem så 2 lodd for me! Klem fra meg

    SvarSlett
  19. 3 lodd! Digger bloggen din, så inspirerende!

    SvarSlett
  20. Jeg prøver lykken med 1 lodd :-)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  21. Hei, jeg er med på trekningen med 3 lodd. Delingen er gjort på FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så fine premier ;)

    Jeg er ofte innom bloggen din, så jeg er med og feirer !

    Det blir to lodd på meg ;)

    SvarSlett
  23. Hei.fin premie.tar 2 lodd og håper på lykken. Mvh å

    SvarSlett
  24. Jeg slenger meg med og tar 3 lodd ;) Har også en giwe-away gående på min blogg nå, gøy om du vil være med :-) Ha en deilig søndag. Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  25. Flotte premier, jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd.
    Klem Nicco

    SvarSlett
  26. Jeg er med :) 2 lodd på meg. Fine premier altså!

    SvarSlett
  27. Gøy med feiring av en flott blogg! Jeg vil gjerne være med, tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  28. Jeg har sååå lyst på hjortehode! Men er fattig student!

    SvarSlett
  29. Hurra for give away og tid til å besøke denne fantastiske bloggen! Nydelig det grønne skapet!!Var på fest med Hanne AB igår, morsomt:)

    SvarSlett
  30. Hiver meg med... to lodd tar jeg denne gangen....
    klem

    SvarSlett
  31. Tar ett lodd og håper på vinnerlykke:)
    Fin og inspirerende blogg du har:))

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  32. Så artige premier!
    Jeg tar gjerne to lodd :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  33. Så spennendes da! Synst bare det hjortehodet er såååå fint!
    Jeg slenger meg med med 2 lodd, kommentar og følger :)
    Annette :)

    SvarSlett
  34. Hei hei, prøver lykken med 2 lodd:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  35. Så koselig blogg du har. Den er ny for meg. Fant deg via "stylizimo".
    Klart jeg vil være med på give away. Kjempeflotte gaver. Jeg tar 3 lodd.
    Kerstin

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 2 lodd:o) Følger + kommentar:o) Du har en kjempe flott blogg!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  37. Åhhh, så fine ting! :)
    Tar to lodd jeg!
    Ha en strålende dag!! :)


    Mvh,
    Simte
    kalomp@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jatakk, et hjortehode hadde vært fint :)

    SvarSlett
  39. Ååhh... jeg ønsker meg veldig en sånn knagg!
    Krysser fingre og tær med 1 lodd! :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  40. Jeg er gjerne med å feirer den kjempefine bloggen din :-) 3 lodd på meg..

    SvarSlett
  41. Så gøy! og så fin blogg du har!
    To lodd til meg :D

    Klemmer fra Silje

    SvarSlett
  42. Oi, så fine premier!!! Jeg tar to lodd og håper på vinnertrekkings :-)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  43. Jeg prøver lykken Hedda :) 3 lodd til meg! linker til deg på FB i tillegg til å være følger og å kommentere.

    SvarSlett
  44. Kjempe fine premier, så vil helt klart være med dpå dette:) Prøver lykken med tre lodd:) Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  45. Det var virkelig flotte premier ;-) Og jeg tar mer en gjerne 3 lodd.

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne delta med ett lodd :)

    SvarSlett
  47. Så flotte premier :) Prøver lykken med 1 lodd jeg.

    klem Jane

    SvarSlett
  48. Så koslig blogg du har! Eg har lagt meg til som følger, og tar to lodd, og håpar å vinne ein av dei fine premiane :) God advent!

    SvarSlett
  49. 1lykkelodd på meg;) har ikke fb eller blogg,men du verden som jeg koser meg hos dere flinke bloggere! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  50. Så fin blogg du har! Gleder meg til å følge deg fremover. Trekker 2 lodd!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  51. Fine premier:)
    Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd...

    Klem Siss
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  52. Heisann:)
    Blir gjerne med på din giveaway:)
    Legger meg gjerne til som følger av bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre:)
    Tar gjerne 3 lodd jeg:)

    Ønsker deg en flott dag og en finfin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  53. For en koselig blogg du har! Gleder meg til å lese litt mer... Tar 3 lodd takk :)

    Mvh Sara

    SvarSlett
  54. Hei,
    Fant bloggen din via NiB i dag og har kikket meg litt rundt her inne. Masse fine bilder og inspirasjon! Legger deg til i bloggrullen min jeg!

    Jeg vil også gjerne være med i blogglotteriet ditt og trekker 2 lodd (kommentar og link).

    Klem fra Mrs. Monday

    SvarSlett
  55. Dette er vel nok en skøn SKØN give away, jeg tager 3 lodder :)
    Mvh. Jeanne
    jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hei:)
    1 lodd på meg!

    Hilsen Guro
    (smiler_30(a)yahoo.no)

    SvarSlett
  57. Så fine premier! Jeg slenger meg på i siste liten og trekker to lodd.

    SvarSlett
  58. så fine premier
    jeg er gjerne med
    ett lodd til meg.
    den synstesten hadde vært perfekt her hos oss! :)
    krysser fingrene for nybegynner-flaks! :)

    forresten lotteri inne hos meg også om du vil slenge deg med.

    beste hilsner fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  59. Jeg vil være med! :) 2 lodd, kommentar og fb! :) <3-hilsen Nina.
    nina-joh84@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Hvorfor i all verden har ikke jeg lagt merke til denne fiiine give awayen din?? Jeg vil jo veldig gjerne delta! :D Superfine premier, og jeg klarer ikke velge, men jeg trekket TO lodd i siste liten ; )

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  61. 2 lodd til meg!

    siljehauge87@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Å, det er så typisk meg. Eg ser ein give away og tenker at eg skal vera med, men så gløymer eg det ut ettersom eg ikkje kan melde meg på med ein gong ettersom eg sitt på internett med mobilen og skal jo sjølvsagt ha alle lodda med ;) Då blir det 2 lodd på meg. Kommentar og følger. Og ser at lillesøster har vore her rett før meg ;-) Satsar på litt vinnarlykke heilt på tampen.. Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!