5. desember 2010

Jeg har gardiner i stua!

Nå er det jul i stua!



Siden minsten ikke er i form og har vært mye våken i kveld, velger jeg å bli sittende oppe en liten stund til for å se om han sovner nå da han ble lagt igjen -for det gjør nemlig jeg hvis jeg legger meg nå, og da er det mye værre å stå opp igjen.. Så da kan jeg heller gi dere et lite glimt av de nye gardinene!
Det er ikke så mye godt fotolys om
dagen mens jeg er hjemme. I alle fall ikke mens jeg "ikke har noe å gjøre". (JADA, jeg vet at det er mye DU vil at jeg skal gjøre, T.K! Vaskefilla ligger i hylla i kjellertrappa!) Det spørs om det blir en hjemmedag i morgen siden minsten ikke er i form nå, så da tar jeg nok turen i kjelleren og hente fram litt mer julepynt!

To søte fluesopp har også fått plass i vinduskarmen.

I dag har vi solgt de gamle spisestuemøblene, så da har vi ommøblert litt -de "nye" møblene har fått flytte inn i spisestua. Men nå ble det litt tomt og rart i stua igjen... Vi har i alle fall god plass til juletreet!

Nå skal jeg finne senga mi, og håpe på en hel natt med søvn!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Så koselig vindu og nydelige gardiner...
    Kom over bloggen din via via... slik det ofte er :)
    Hos meg er det havreflarn på bloggmenyen i dag (*hooost ... natt*), stikk gjerne innom :),
    Nanni.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig.. elsker sånne små juletrær i glassvaser!!

    God bedring til minsten :)

    stor klem fra ida

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!