19. januar 2011

Brukt, arvet og billig


Her er skapet jeg har arvet av foreldrene mine. De fant ikke lenger noen plass til det, og spurte om jeg ville ha det. Etter vi bygde på huset, og fikk dobbelt så stor stue, har det vært litt tomt i stua, så jeg takket ja. Det tok en god stund før vi fikk hentet det, men nå er det altså på plass!


Skapet står ennå tomt, men det fylles nok snart opp! Oppå skapet er det plassert både gaver og arv;
tekannen, kaffekannen og sukkerskåla fikk jeg i julegave og lysestakene har vi arvet. Rosene fikk jeg i "god-bedring-gave" da vi var hjemme pga. sykdom. Kransen er kjøpt på Princess. Stolen har jeg kjøpt på finn.no for 100kr (tilkjørt og løftet inn!).


Vi tar ofte over det andre ikke vil ha..
Billig og godt for miljøet! ;)

God onsdagskveld!

Klem fra
Hedda

4 kommentarer:

  1. Hei, den sjenken/skapet der var jo kjempelekkert da! Likte det godt..

    Mange ganger er det også mye finere og arve, man kan jo heller male eller pusse litt på det for og få det slik man ønsker! Mye mer personlig, billig og miljøvennlig!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så herlig å få slike skatter!!
    Likte også godt den makeover'n på tennbrikettboksene dine under her!:-)
    Tror jeg må prøve meg på en slik:-)!

    Ha en herlig onsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Veldig greit og overta fra andre, når andre ikke helt skjønner hva de gir fra seg;))
    Den kommoden var råflott!
    Og det var sølvsettet og lysestakene og ♥
    Veldig kjekt og arve altså...

    Klem Line

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!