27. januar 2011

Lyse toner

Det har blitt lite (dvs. ingen) blogging på meg de siste dagene. Helgen tilbragte vi i Lillestrøm. Vi tok en liten butikk-runde, og det endte opp med å bli den store putedagen; 7 puter fikk bli med hjem (i tillegg til noen andre småting :) )! Det ble ingen shopping-tur til Oslo på meg denne gangen, men snuppa og jeg  var på Disney on Ice med gode venner på søndag. Så kom hverdagen like brått som den sluttet, og uka fortsatte i samme tempo, så nå har jeg inntatt fridag-modusen igjen! I morgen skal vi ha en skikkelig kosedag, og jeg håper på en tur på cafe :)


I går pyntet jeg en Ikea-flaske, som jeg bruker som lysestake, med et gammelt noteark, hussing og en sjablong. Det samme har jeg gjort med noen stearinlys. Jeg har brukt en remse med ark og litt hyssing til å holde en liten bunt med lys sammen. Disse får ligge framme til pynt i stua og i loftstua. Heftet med gamle noteark kjøpte jeg i gjenbruksbutikken for noen uker siden.



I morgen får jeg kanskje tatt noen bilder mens det er lyst også, så blir det litt mer å vise fram :)

Klem fra
Hedda

2 kommentarer:

  1. Hei! så fint det var her inne ♥ gleder meg til å følge deg videre, klemmer

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden:), det setter jeg stor pris på:).
    Så fin ide! med noteark:), gleder meg til å se det du fikk med deg hjem fra tur:).

    Klem Hilde

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!