22. april 2011

Det nærmeste jeg kommer..

Det nærmeste jeg kommer påskepynt er en gul badeand!
Nesten.
Her i huset er det ikke mye påskepynt å finne, så hva gjør jeg da med det "obligatoriske påskeinnlegget"?? 
Jeg har gått på jakt etter den gule påskefargen;
en farge jeg ikke er spesielt glad i -uansett hvor (gult er..) kult det måtte være.







  

Som dere ser har vi ikke så mye gult og påskete, men påske er det likevel, og vi nyter den store gule sola, som gir sommervarme om dagen!
*
Og som dere ser, dere som har fulgt meg en stund, klarte jeg ikke å holde meg unna polkadottene så veldig lenge... De er igjen på plass i bloggen, og jeg liker det!

Velkommen til nye følgere!
Utrolig hyggelig at dere fant veien hit, og har lyst til å følge med videre!!

Fortsatt god påske!!!
Klem fra
Hedda 

3 kommentarer:

  1. Det var kjekt at polkadottene kom tilbake, savnet dem liksom litt her inne.

    Jeg er nok enig med deg når det gjelder gult, hos meg er det forbeholdt lys, servietter og blomster = lett å skifte ut om noen dager:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Synes du hadde funnet mye (gult er) kult jeg :-) Koselige bilder. Litt herlig egentlig å gå på jakt etter en farge.

    God påskeaften til deg :-O

    SvarSlett
  3. herlige gule detaljer syns nå jeg! Og polkadotter er hjertelig velkommen - og avhengighetsskapende :)
    God påske!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!