28. april 2011

Travlere tider


God morgen!
Hverdagen er igang igjen, og det måtte bli fridag før jeg fikk tid til et nytt innlegg. Ikke at det gikk så mange dager før det ble fridag da, men... *smiler* Hverdag er ingen ferie! Jeg stortrives i jobben min og liker mye aktivitet, men etter en god ferie er det uvant for kroppen å bli vekt av grusomme toner alt for tidlig om morgenen, umulig å komme seg i seng i "vettu" tid, å smøre matpakker til en hel gjeng er en jobb i seg selv og dugnadsjobbing er en selvfølge når man har barn..
Jobb og aktiviteter gjør at dagene igjen har fått vinger.


Greit med en dag å hente seg inn igjen på i dag *smiler*
En dag å kunne kjenne rompa på stolsetet igjen. Tid til å se seg rundt. Nyte det fine været. 
Frokosten og morgenkaffen skal inntas på cafe. Høres ikke det greit ut kanskje?
Evne til å kose oss, det mangler vi ikke!
(husvasken gjorde jeg unna i går kveld -hurra!)

(vase fra Kremmerhuset og keramikkfjøler fra house doctor, kjøpt på Vintage piken)

Ønsker alle en hyggelig dag!

Klem fra
Hedda

4 kommentarer:

  1. Evnen til å kose seg er en viktig evne:) Frokost på Cafè hørtes helt digg ut!!
    Ha en herlig dag!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Godt med en dag innimellom ;)

    Jeg skal ikke på Glansdagen nei, Hedda blir 3 år den helga, så her er det feiring i flere dager. ;)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Takk for fine ord:-)
    Nydelig blogg, ny for meg:-)
    Lysekronen er fra House Doctor. Vi selger den i butikken, og sender gjerne.....
    Ha en fin dag!!
    K

    SvarSlett
  4. Travelt med tre, uten tvil. Til uken starter alle tre med serien (fotball) her...eldstemann spiller på to lag,hu hei hvor det går!!
    God helg og slapp av!!
    klem♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!