16. mai 2011

Da er det gjort! *trekning*


Som nevnt i forrige innlegg, er jeg serdeles fornøyd med helgens auksjon. Det er den artigste auksjonen jeg har vært på på lenge! Ja, nå er det ikke slik at jeg har vært på så alt for mange auksjoner de siste årene (det er liksom ikke det man tar med seg tre små, rastløse barn på..), men når jeg nå først kom meg avgårde var det jo helt supert at det ikke var andre der med samme smak som meg; bortsett fra min sidekammerat da! Vi fikk tak i så mye fint, til en latterlig billig pris! Ja , vi lo MYE denne dagen, og var i lykkerus begge to. Nå har resten av møblene mine (som jeg ikke fikk plass til i bilen) kommet hjem og fått plass i huset. Og ja, har jeg nevt det; jeg er super fornøyd!

Med nye møbler i hus er det nærmest obligatorisk med litt ommøblering!?! Og ommøbleringen er gjennomført, med god hjelp fra husbonden -nærmest uten kommentering! (Takk, du er snill!) Ja, vi er vel ikke helt ferdig da, for vi står igjen med et skap, som mangler en god plass... Men det finner vi nok snart :)

Den nye kofferten har fått sin plass på det hvite skapet (som har fått ny plass) i stua, sammen med den blå jeg har arvet av mormor.


Som dere sikkert skjønner er ikke dette det siste innlegget som kommer fra denne helgens auksjonshandling..
fortsettelse følger!
*smiler*


Over til min give-away, som ble avsluttet i går;

♥Takk til alle som deltok!♥
Totalt ble det lagt inn 120 kommentarer, som tilsammen ga 260 lodd. Det var utrolig artig at så mange ville være med!! Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Det gleder -virkelig!! Dere er virkelig en god grunn til at det er artig å holde seg her i bloggverden!

Trekningen ble gjennomført i går kveld, ved hjelp av random.org, og..

*tuddeludu...*

vinnerne ble:
Line, med bloggen

og

Anita, med bloggen

Gratulerer!

Send meg en mail på, godegrunner@hotmail.com, med adressen deres, så kommer pakken snart i posten.
Håper dere blir fornøyd med premien!



Ønsker alle lesere en fin dag.
Hyggelig at DU tittet innom!


Klem fra
Hedda

6 kommentarer:

  1. Oj, tusen takk! Kjempeglad :)
    Så fine kofferter du har. Husker jeg gikk forbi en sånn koffert som skulle kastes for et års tid siden...Angrer sånn på at jeg ikke ringte på døra og spurte om å få den!
    Sender mail i dag jeg :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Jippi :)
    Så gøy!
    Er så kult med give-aways altså, hihi;))
    Akkurat sendt deg min adresse, gleder meg til pakke ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så herlig å finne så mye en liker på loppis;-)
    Stilig med de koffertene altså!

    Grattis til heldige vinnere, bedre lykke neste gang til oss andre:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerene:).

    Vil veldig gjerne se mer innlegg fra auksjonen:).
    Ønsker dere en fin dag i morgen
    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastiske kofferter!!
    ..herlig blikkfang :)

    Moro med auksjon,iallefall når man stikker av med en skatt eller to :)

    SvarSlett
  6. Hei Hedda.
    Selvfølgelig, det er bare å komme når du vil. Jeg syns det er utrolig koselig at folk vil være med!
    Da ses vi 24. juni! :)

    God 17. mai til deg og dine!

    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!