25. juli 2011

Älskade hem! + trekning


Det har blitt noen "hjemmedager" på oss de siste dagene. Godt. Alt er pakket ut etter ferieturen. Nye ting får sin plass. Jeg har fått ryddet plass til nye bokser og bøker i hylla i hobbykroken.  Disse bøkene, fra Ikea(family), har gitt meg inspirasjon i ferien. Samboeren har angrepet skittentøyshaugen. Vi har hatt kveldspicknik på stranda. Vi har hatt besøk. Og i går kveld var samboeren og jeg på kino og så Bridesmaids. En film som viste seg å passe meg bra; den gjorde meg både kvalm, glad, trist, flau og lattermild. Enkel underholdning, noe som passet bra.

Tårene sitter ganske løst om dagen. Til langt på natt har vi fulgt med på nyhetssendingene. Ingenting føles mer uforståelig og utilgivelig enn hva denne ene mannen kunne planlegge og gjennomføre. Urettferdig og feigt. Må vi andre ta vare på hverandre, stå sammen og vise omsorg for de som trenger det. Livet er uforutsigbart, men vi må gjøre det vi kan for at dette skal være et trygt og godt sted å leve.
 Min lille give away er avsluttet og trekning er gjennomført, så i dag kan jeg kanskje glede et godt menneske litt... Vinneren ble: Bodil, med bloggen Bo-dilla. Gratulerer! Send meg en mail med din adresse, så kommer en fin kopp i posten til deg!

Ta vare på små og store gleder!

Varm klem fra Hedda

3 kommentarer:

  1. Jeg kjenner det på samme vis, men tror også det er lurt å begynne på hverdagen.

    Gratulerer til vinneren din, det er kjekt med noen små gleder i disse dager.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Hei! Den boka der finns på IKEA på Norsk og heter Hjem kjære hjem, tror jeg. Flott bok! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ingen kan unngå å bli preget av det som har skjedd, men livet går videre. Vi har ikke vært direkte berørt av dette forferdelige, men har fulgt med på nyhetene og på Facebook. På søndag valgte vi å dra bort på hotelltur for at guttene skal få kost seg uten å tenke på alt som har skjedd. Bare være sammen, det har vært veldig godt ♥

    Gratulerer til den heldige vinneren, hun ble nok glad!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!