6. juli 2011

BURSDAGs-tips

I dag er det bursdag som står først på programmet, så jeg tenkte jeg kunne bidra med et lite bursdagskort-tips i dag;

Klipp ut figurer av et fint inpakningspapir (Jeg har brukt et som en pakke et av barna har fått en gang var pakket inn i; gjenbruk er bra! :) ) Lim bildet fast på en litt stivt ark, gjerne på et farget ark, og klipp rundt. 


Lag hull med en hullmaskin, skriv på kortet og heng på gaven. 
 

Her har jeg brukt perler tredd på en strikk, i stedet for gavebånd. 
Enkelt, barnslig og dekorativt.
De andre gavene er pyntet med kjærlighet og ballonger. 
Det bruker å være populært!


Dagens bursdagsklær og gaver ligger klart, og det er ingen tvil om at barna også er klare. Barnebursdag er gøy!

Ha en super onsdag!
-Hedda-

8 kommentarer:

  1. Så koselig, det gjør seg med hjemmelaget innpakning og kort! Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Så utrolig smart! Tipper den gaven faller i smak. Skal jammen gjøre slik neste gang jeg også ♥
    Ha en fin sommerdag...eller regnbortdag!

    SvarSlett
  3. Kjempelurt! Har mange ganger tenkt på hvor trist det er å kaste fint innpakningspapir.......men heretter blir det gjenbruk her i huset også :-) Tusen takk for flott tips! Går jo unna et stort antal bursdagskort når man har tre søte små, som stadig blir invitert i bursdag!

    Ha en fin sommerdag!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  4. Herlig kort! Kjempefint var det! Tall for tips! Jeg skal lage invitasjoner til bursdag nå snart og dette var et godt tips!

    Takk for koselig kommentar :O)

    Ønsker deg en fin onsdag videre!

    Carinaklem

    SvarSlett
  5. Så flott !
    disse gavene blir garantert populære !
    ønsker deg en flott onsdag
    sommerhilsen fra anita s

    SvarSlett
  6. Morsomt tips, som jo var utrolig lettvint! :)
    Håper bursdagen ble som forventet! :)

    SvarSlett
  7. Så stilig...dette var en god ide! Slår nok veldig an:)
    Kreativ du er

    Nyt sommerdagene og bursdag
    klem

    SvarSlett
  8. For en bra idé! Kjempefint, kreativt og enkelt! :)
    - Hilde

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!