17. oktober 2011

Jeg har mine gode grunner (navneutfordring)

Hvorfor heter bloggen det den gjør?
Det er Manuela som spør. 
Og jeg svarer.


Før jeg startet å blogge hadde jeg lenge fulgt med på flere interiørblogger. Jeg vurderte det  å starte å blogge selv en god stund, før jeg tok mot til meg og bestemte meg for å prøve. Og denne bloggen måtte jo ha et navn... Jeg var innom mange forslag, men mye var brukt og jeg ønsket ikke å ta noe som lignet så veldig på andre navn, men så skulle liksom navnet på bloggen bety noe; stemme med innhold og meg på en eller annen måte... Jeg lette etter gode grunner for alle navnevalgene... 
-og midt oppi letingen etter begrunnelser for de forskjellige navneforslagene, slo det meg at jeg stadig er på jakt etter gode grunner. Og slik er jeg -fæl til å finne gode grunner for ting jeg har lyst til å gjøre, eller evt. for å slippe å gjøre ting jeg ikke har så lyst til å gjøre. Jeg er nok kanskje litt ekstrem til å tenke ut begrunnelser og argumenter, både i forhold til gjøremål, handling, utsagn, plikter, jobb osv.
Så da ble det rett og slett gode grunner som ble navnet!

Så håper jeg jo også at andre finner gode grunner til å lese og følge bloggen min!


For å se flere bidrag i bloggnavn-utfordringen til Manuela kan du trykke HER, så kommer du inn til bloggen hennes Mrs.Hardy, hvor alle linkene ligger. Har du blogg kan du jo slenge deg med selv også!

Det finnes alltid gode grunner til å gjøre noe man har lyst til!
Interessen for interiør, foto og andre kreative sysler var mine grunner for å starte å blogge; gode grunner eller ikke..

klem

14 kommentarer:

  1. Det var jo en ordentlig god grunn til at bloggen heter nettopp "Gode grunner" :-) Jeg synes du har en kjempefin blogg som jeg er fast leser av.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Og jammen var det ikke en god grunn også :-) Kjenner meg igjen gjør jeg også ;-) Har planer om å få kastet meg med på utfordringen jeg også, så vi får se i morra ;-)

    SvarSlett
  4. Tøft bloggnavn på en flott blogg...en riktig god grunn for at jeg følger deg :-)

    SvarSlett
  5. Fine historien! :D

    Kjempemorsom utfordring!!

    SvarSlett
  6. Og det er nettopp derfor jeg elsker bloggen din... fordi det er mange GODE GRUNNER til og lese den, hihi;))

    Elsker denne utfordringen altså;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Å herlighet, ser nå at jeg blanda de gode grunnene litt!
    Beklager så mye...
    Liker uansett bloggnavn-valget og begrunnelsen din ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Hei hei søte du!
    ...jeg synes ihvertfall det er flere gode grunner til å titte innom bloggen din!*smile*

    ...vært litt dårlig til å kommentere i det siste, men titter stadig innom altså*smile*

    ...artig utfordring Manu kjører, spørs om ikke jeg skal prøve å slenge meg på jeg også*hihi*

    Flott dag videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så kjekt å lese, det var godt du fant nok gode grunner til å begynne å blogge! Alltid kjekt å se og lese hva du har på hjertet, hva du har funnet på å lage eller ellers bedriver!

    Klem

    SvarSlett
  10. Du, så artig bloggnavn! Jeg kjenner meg igjen i det med å finne gode grunner... Kan alltid finne en god grunn, eller hva?

    Ha en herlig uke!

    SvarSlett
  11. Passende og godt begrunnet bloggnavn;) Kanskje jeg skal hive meg på utfordringen til Manuela:)

    Ha en fin kveld!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  12. Heia! Fin beskrivelse av navnevalg:) Og fin blogg syns jeg også! Takk for koselig velkomst i helgen - var litt av en start å få den reklamen hos kaspara ja!!:) Gøy da! Og så finner jeg jo så mange nye blogger også - sånn som din! Veldig kjekt! Kommer tilbake jeg:) Fin onsdag til deg!!

    SvarSlett
  13. Det var en god nok grunn synes jeg! :) Alltid gøy med utfordringer som gjør at du må definere noe som kanskje ikke har vært klart før :) En liten gruble utfordring, hvertfall for meg som ikke har en god grunn :)

    Kjempefine bilder på bloggen din forresten :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Arti å lese!
    Er jo bra valg av navn, gode grunner!!
    Fint bloggnavn :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!