6. november 2011

oppdatering... etter bloggtreff

Det er på tide med et nytt innlegg; helga er godt i gang og bloggtreffet er forbi. 
Etter tidlige morgener (etter denne fornuftige (?) og nødvendige (?) klokkestillingen) klarte jeg (helt uten problem) å sovne i en av barnesengene, da jeg skulle si god natt. Der sov jeg en god stund, så nå er jeg våken nok til en liten oppdatering her. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

 
Bloggtreffet hos Hviit var meget vellykket. Der storkoste jeg meg i hyggelig selskap med 49 andre interiør-bloggere. Mange andre har laget innlegg med bilder fra treffet, og lagt til link via bloggen til hviit; disse finner du HER. (Det kommer helt sikkert bilder av noe av det fine som var i goodiebagen her også etterhvert, men i dag dokumenterer jeg heller at en ting kan strykes fra ønskelista...) På bloggtreffet var det mulighet for å kikke og handle i nettbutikken, Jeg kjøpte bla.a. disse to skålene, som jeg hadde på ønskelista.


De nye skålene står til pynt på soverommet, og rommer noen av de smykkene jeg bruker mest. Det kommer trolig flere bilder fra soverommet i et annet innlegg (etter at jeg har vært hjemme under bedre lysforhold..) Det er nemlig soverom som er månedens utfordring hos Nib denne måneden, og om jeg så ikke skal delta, så har jeg i alle fall blitt motivert til å ta en opprydding der! Trenger du soveromsinspirasjon, kan du se mange fantastiske rom HER.

*
Takk for et veldig hyggelig bloggtreff til dere som var der; og ikke minst TAKK til Cecilie, Nina og Linda, som arrangerte det hele!

Jeg ønsker mine "nattranglende" lesere en rikteig god natt, og til de som har vært mer fornuftige og tatt kvelden nå, og kanskje titter innom på morgenkvisten, ønsker jeg en riktig god morgen!

Klem fra
Hedda

3 kommentarer:

  1. Det hørtes super koselig ut! Bra kjøp! Dem står på min liste også.. Liker!
    Fin start på uka til deg, og takk for dine varme ord inne hos meg..:)
    klemmer

    SvarSlett
  2. Veldig fiiine skåler!!;) Og veldig koselig å treffe deg på bloggtreff. Selv om jeg nok synes det var litt trangt om plassen i det lokalet;) Det var vanskelig å "se alle" - på et vis. Og VIPS så var kvelden over.


    Ha en fin ny uke!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det var virkelig en herlig kveld hos Hviit,
    skulle gjerne hilst på alle sammen!
    ..de skålene står på min liste og : )

    Fin kveld til deg,
    klem Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!