30. juli 2012

"reprise-innlegg": få to nummer av Bolig pluss gratis!



Jeg har fått tilbud om å gi bort en sommergave til ALLE mine lesere. Har du lyst på 2 nummer av Bolig Pluss helt GRATIS, så kan du få det! Selv om jeg finner mye inspirasjon på nettet, blir jeg aldri lei av interiørblader. Gode ideer og inspirasjon får man rett og slett ikke nok av. Har du glede av å se andres hjem, få gode og enkle gjør-det-selv-tips og bli fristet til å prøve noen nye oppskrifter, så bør du benytte deg av dette tilbudet :)

Det eneste du trenger å gjøre er å trykke deg inn på denne linken og bestille:
http://shop.boligpluss.no/node/20793/form?media=Blogg2&popup=1

Etter du har fått de to bladene i posten vil abonementet fortsette, men ønsker du ikke å bli abonent er det bare å avbestille etter at du har fått de to gratis bladene. Du har altså mulighet til å få 2 utgaver HELT gratis!

Det er ingen krav om at du må være følger (men du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å legge deg til som følger!) Har du egen blogg må du gjerne linke til dette innlegget fra bloggen din, så flere blir oppmerksomme på denne muligheten.

FORTSATT GOD SOMMER TIL ALLE MINE LESERE!

1 kommentar:

  1. Wow! Det var slettes ikke dårlig! Jeg har allerede vært inne og "meldt meg på". Takk for en flott sommergave på en ellers trist regnværssøndag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!