3. juni 2013

noen små, enkle tips til bursdagsfeiringen



-Spar på tomme småglass (f.eks.glass med tomatpuré, soltørkede tomater, oliven, fetaost el.l.), og bruk de som drikkebeger. Lag hull til sugerør ved å banke gjennom en spiker. "Rør" rundt på spikeren for å vide ut hullet, eller bruk en saks til å utvide hullet ved å skru den nedover. Pass på å fjerne eventuelle løse deler fra lokket etter at du har laget hullet. Du kan pynte lokket med washitape eller lime på et fint papir/ark, eller spraylakke lokkene i ønsket farge.
-Tre marsmellows på pinne (jeg har brukt papirsugerør).
-Lag små vimpler, av washitape og grillpinner, som du kan pynte drikkeglasset eller maten/kakene med.


-Lag et "kaste-på-blink"-spill ved å stable tomme blikkbokser oppå hverandre. Bruk en ball eller ertepose til å kaste med. Hva med å arrangere en (lag-)konkurranse?

Det ble to instagram-bilder her i dag; og som du kanskje har sett har jeg lagt til en rullerende bildeframviser, av mine instagram-bilder, her på bloggen. Instagram-profilen oppdateres oftere enn bloggen om dagen. Følg meg gjerne på Instagram også;

@_hedda_

1 kommentar:

  1. Så flotte blogg du har:)
    Koslig tips til bursdagsfeiring!

    Sjekk gjerne ut min nystarta blogg:)
    Fin dag til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!