20. januar 2011

trekasse = vedkasse





Vi bruker tre av våre trekasser som vedkasser.
Jeg er glad i disse trekassene, for de kan brukes til så mangt, og kan stadig bytte funksjon. Jeg har også to trekasser som jeg har blader i og en mindre trekasse på kjøkkenbenken.
Hva bruker dere trekassene til?
 
Stuebordet og et skap har fått seg et strøk med grunning i dag, og det skal males i kveld. Gleder meg til det er ferdig -da skal dere få se :)

 I dag er det kaldt ute, så det må fyres!
-ønsker dere en god og varm torsdag-

Klem



5 kommentarer:

  1. Takk for tipset:), lurt å bruke kassene til ved.
    jeg tenkte å lage en hylle av 3 kasser:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Hei hei!:)

    Ser det er flere enn meg som har dilla på gamle kasser;)

    Har laget et innlegg om en av mine for en litens tund siden:
    http://lidyll.blogspot.com/2011/01/gamle-kasser-dekker-oppbevaringsbehov.html
    Om du har lyst til å titte;)

    Var lekekr hos deg!Kjempe lurt med hjul på, og bruke den til vedoppbevaring!;)

    Ønsker deg en fin kveld videre!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fint det der var! Hvor får du tak i de kassene?
    Ja, i kveld er det kaldt..også her i Stavanger, så da fyrer vi, vet du! Kos!

    SvarSlett
  4. Jeg har kjøpt noen av kassene i en blomsterbutikk og noen sto i uthuset da vi overtok huset! Stikk innom noen blomsterbutikker og spør om du kan kjøpe en gammel/brukt trekasse :) (Hjulene har jeg kjøpt på Chlas Olsson)

    SvarSlett
  5. så fint
    elsker slike gamle trekasser
    men har ingen :(
    greit at jeg låner et par bilder av deg?
    tenkte å lage et samleinnlegg i kveld.

    hilsen åpent^hus

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!