22. august 2011

På¨n igjen..

En stk. bra helg er over. Vi startet helgen med quizshow med Askil holm og Christer Falk på fredag (hvor jeg fikk vist alt jeg IKKE kan; men heldigvis havnet jeg på et lag med noen med mer kunnskap om musikk og fotball enn meg..), og festen den var super! På lørdag var vi på hytta og i dag har vi hatt besøk, heiet på syklister og det har blitt fylt opp sand hvor det skal bli veranda (endelig!) og det har blitt gravd fram større parkeringsplass. I kveld har vi hatt ei spent jente her; spent før skolestart i morgen. Nå starter hverdagene og det medhørende tempo for fullt!!

 

Og for at mor selv skal huske mye av alt det hun tenker på har hun skaffet seg en egen liten bok! Her
skriver jeg opp ting som bør huskes, f.eks  gjøremål, handlelister, ønskelister, gode tips og ideer.Alt på ett sted. Ikke alltid lett å huske hva man tenkte på i går..

Jeg  ønsker dere alle en fin uke -og lykke til til alle skolestartere!

6 kommentarer:

  1. Tack Hedda, en fin vecka önskar jag dig också. kram Irene

    SvarSlett
  2. Høres ut som en morsom helg ja! ;o) Lykke til med skolestart for både store og små! Ikke dumt å skrive ned ting og tang man må huske på nei - i hvert fall ikke hvis man er velsignet med en tidvis "teflonhjerne" sånn som meg hi-hi ;o) Ha en flott mandag! Klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som en super og innholdsrik helg:) Herlig..

    og en liten bok er kjekt.. jeg har ikke mindre enn FIRE, er fullstendig liste avhengig,både for at jeg skal huske ting, men også for å få ut ideras og huskelister så jeg kan få fred:) og planlegging for flere mnd frem i tid.. lister redder livet mitt. hahaha

    ha en fiiin dag. Klem

    SvarSlett
  4. Det var hyggelig å ha dere på besøk på fredag - og det var veldig moro!
    God skolestart til dere alle!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg ei god uke, Hedda!
    Og tusen hjertelig takk for en skjønn kopp i en søt pakke. Jeg likte veldig godt kortet m hjertet, nydelig! Nå har jeg min første manokopp, og d skal bli flere...
    Klem Bodil

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!