4. desember 2011

Den andre søndagen

Her har det vært en rolig hjemmedag i dag. Det ble en sen og lat morgen. Minstemann har ikke vært, og er fremdeles ikke, i form. Det ble nærmest en uutholdelig ventetid på storesøster, før hun fikk åpne kalenderen, da lillebror sov til halv ti! Men da han endelig våknet gikk det fort for seg også...! Her ser dere lysslynga med hjerter, som jeg hengte på kalenderen i går (49kr på Jernia):


Det andre adventslyset har selvfølgelig blitt tent i dag. Årets adventstake er ganske lik som i fjor; kubbelys på en drivvedplanke. Lysene har fått pynte seg med tall, hyssing og små kongler.


Ellers i dag har vi slappet av, hatt besøk, kost oss med mat og fondant med is og jorbær, tatt fram litt mer julepynt, perlet snøkrystaller og spilt spill. Jeg hadde planer om å ta noen bilder mens det var lyst, men før jeg fikk svingt meg rundt var mørket på tur tilbake.. Har tatt noen bilder likevel, men å få fine bilder i halvmørke er rett og slett noe jeg ikke kan..

 

Hyggelig at du tok deg tid til å besøke bloggen min!

klem

3 kommentarer:

  1. Stemningsfulle bilder! Høres ut som dere har hatt en innholdsrik og fin søndag.

    Ha en fin ny uke og god bedring til minstemann.

    SvarSlett
  2. Du gir meg stadig gode grunner for å besøke deg så det er lett å stikke innom.

    Kjempefin adventsstake.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Like adventslysene dine veldig godt!
    Lekkert.

    God uke til deg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!