19. september 2010

Gangen vår


Her kommer noen bilder fra gangen vår. 


På hylla sitter en jellycat-bamse og ønsker velkommen. Hylla var noe av det vi "fikk med på kjøpet" da vi overtok huset. De gamle bøkene har jeg kjøpt på en bruktbutikk.



Før var inngangen der hvor skyvedørskapet står nå. Det var et bittelite vindfang; denne gangen var delt i to!, men nå har vi fjernet denne veggen og satt inn en glassdør ved trappa.


Oppå skapet har jeg to gamle kofferter til ekstra oppbevaring.



Den gamle krakken har jeg arvet av min mormor. Jeg er veldig glad i slike taburetter, og det er praktisk å ha en slik liten krakk i gangen!
Velkommen!

-Klem Hedda-

1 kommentar:

  1. Jeg har jo sett gangen, men kan jo skryte likevel; veldig fint! :) Døra deres er så lekker!!!


    PS: Skal sende på en melding neste gang jeg ser loppemarked på gang! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!