23. februar 2011

nattens prosjekt

Den lille duppen jeg hadde på sengekanten til et av barna i går kveld hjalp nesten mer enn nødvendig, og jeg holdt meg våken til langt på natt. Jeg hadde nok ikke hatt problemer med å sovne, og jeg var på tur til å legge meg, men så fikk jeg motorstopp da jeg gikk forbi hobby-kroken...

Jeg hadde gitt noen klesklyper et strøk hvitmaling, som nå var tørr, og jeg hadde funnet fram noen bokstavstempler fra jeg var liten -de har vært på snuppa sitt rom, så det var ikke så mange jeg fant igjen.. Men man får bruke det man har :)






  Av 7 klesklyper, stempel, penn og hyssing ble det i natt laget en
 huskelapp-kalender.

De gule stemplene er fra jeg var liten. De andre, men store bokstaver, har jeg kjøpt på Nille.

Ønsker alle en super onsdag!

Klem fra
Hedda

Ps: i dag har jeg lagt inn noen bilder fra gårsdagens tur i forrige innlegg!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Klesklypene ble skikkelig fine:)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble;)
    Er utrolig hva man får ut av slike motorstopper;))
    Morsommme OG nyttige - slikt liker vi;)

    Klem Line

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!