7. april 2011

NIB-utfordring: gjør det selv

Nib-utfordringen i april er:

 

Mitt bidrag blir mitt siste gjør-det-selv-prosjekt; nemlig denne rammen.

Den har jeg laget av to gamle planker/lister, som satt på en gammel netting, som hørte til et kjellervindu.
Slik så det ut før jeg startet: 


Jeg fikk løsnet listene ved hjelp av noe verktøy...,
så saget jeg lista til den strørrelsen jeg ønsket på ramma. Jeg limte den sammen først, men for å få litt bedre hold stiftet jeg over skjøtene på baksiden.

Rammen har fått plass på hylla i loftstua.

 


Nib-utfordring er RAMME alvor *smiler*; så det er mange deltakere -med mange ulike gjør-det-selv-prosjekter. Du verden for en kreativ gjeng!! Takk for all inspirasjon!
Hvis du ikke har vært inne på NIB (norske interiør bloggere) og sett, anbefaler jeg en titt!
(trykk HER for å se alle bidragene)

Hyggelig at du tittet innom min blogg og mitt bidrag!
Ønsker deg en trivelig torsdag!

Klem fra
Hedda

7 kommentarer:

  1. Kjempefin ramme:)
    Liker bloggen din VELDIG godt:)
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så herlig denne ramme ble, flinke du!*smile*
    ..var å sjarmerende med det slitte uttrykket synes jeg-ble litt røffere rett og slett*smile*

    Herlig stilleben du hadde laget med rammen også da! *smile*

    Ønsker deg en flott flott dag, kjære deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Nå har jeg lest meg langt bakover i bloggen din, og må si at jeg fant masse fin inspirasjon! Så nå har du fått en ny følger, og jeg ønsker deg en flott dag videre :)

    SvarSlett
  4. Nå skjønner jeg hvorfor du ble så sen på kafèbesøket ;-) flinke deg. Klem Bitten

    SvarSlett
  5. Rammen ble kjempefin! Teksturen minner meg om rakubrent keramikk, jeg er utdannet keramiker. Like fin var komposisjonen og bildene dine :)

    SvarSlett
  6. Stilig ramme, du er så flink.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  7. Hei! Endelig fant jeg bloggen din igjen! Så lekker layout du har, - og veldig koselige innlegg :-)
    Du går meg en høy gang når det gjelder interiør gitt!

    Har lagt meg til som følger.
    Vi blogges!

    Hege

    SvarSlett

Legg gjerne igjen et spor etter deg. Jeg setter pris på hver eneste lille kommentar!